tbalcarrière - en blijft een favori

caicai2017
Een derde samenwerking tussen Nike en videogameproducent EA SPORTS levert een expressieve versie van de PhantomVSN op - en daarmee een bewijs van de gepassioneerde voetballers Adidas Superstar Womensen miljoenen fans over de hele wereld voor de digitale versie van het spel. De reflecterende grafische behandeling op de bovenkant van de boot is ge?nspireerd op de knoppen van de consolecontroller. Het EA SPORTS-logo verschijnt op de tong van de boot en de schoenendoos. De boot is beschikbaar om te dragen in de videogame en wordt gedragen op het veld door Kevinwww.denisbensimon.fr De Bruyne, Fran Kirby en Federico Bernardeschi. De EA SPORTS X PhantomVSN is vanaf december verkrijgbaar in de hitlijsten vNike Air Max 95 Womensan Nike Air Max Plus en is wereldwijd populair geworden met zijn gedurfde ontwerp en innovatieve productieachtergrond. De Nike Mercurial kwam ook uit in 1998 en zette al snel de standaard in elite voetbaluitrusting. Beide schoenen kregen een cult-achtige aanhang in West-Europese kringen, waaronder atleten die de stijllijnen tussen het veld en de straten wiNike Air Max Vision Mujerlden vervagen. "De eerste keer dat ik de TN zag, werd deze gedragen door mijn grote broer en zijn vrienden in mijn buurt", zegt ster FraNike Air Max 95 Femmense internationale voetballer Ousmane Dembélé. "Voor Mercurial was het op tv in een Nike-advertentie. Zoals velen noemden mij en mijn vrienden de TN, 'La Requin.' " Na 20 jaar, en ter ere van de wedstrijd van deze zomer, neemt de sAdidas NMD Femmetreetwear-klassieker officieel de weg in met performance footwear met de nieuwe Mercurial TN. De loden colorway is wit eNike Air Max 2017 Hommen weerspiegelt een van de Mercurial-colorways die voetballers volgende maand op het veld in Rusland zullen dragen. Iriserende schachten met een kleurverschuivend effect verschijnen over elke colorway en bootsen de zoolplaat van de Mercurial na. Meer stilistische elementen ronden de fusie van de twee ontwerpen af. De Mercurial TN emuleert de slanke aard van dAdidas Superstar Mujere voetbalschoen en verwijdert de 'vingers' die horen bij de traditionele TN voor een schone, minimalistische look. Het bovenwerk is Adidas Superstar Womensbedekt met een TPU-doorschijnende huid. De iconische logo's zijn extra groot, samengesteld uit een gesmolten huid, die prominent op de hiel voorkomen. De zwarte en oranje kleuren van de Nike Mercurial TN zullen beschikbaar zijn op 17 mei op nike.com en bij Footlocker, VK en EU. De witte colorway is beschikbaar op 31 mei. Internationaal merk en retaileNike Air Max 90 Womensr CLOT's Air Jordan XIII is een eerbetoon aan de jeugd van mede-oprichter en creatief directeur Edison Chen, die hij tussen Canada en Hong Kong doorbracht. Chen koos ervoor om aan de Air Jordan XIII te werken omdat het zijn go-to was tijdens zijn middelbare school basketbalcarrière - en blijft een favoriete schoen. Om zijn Chinese afkomst te eren, putte hij uiBalenciaga Triple S Femmet een recent bezoek aan de provincie Lintong in de provincie Shaanxi, waar de beelden van Terracotta Warriors al meer dan 2000 jAdidas ZX 700 Womensaar oud zijn. Om de oxidatie van dat terracotta aardewerk te repliceren, gebruikt de CLOT x Air Jordan XIII Low een Sepia Stone, Terra Blush en Canteen colorway. Het ontwerp van h