met onze iPhones. Dat is veel om van m

yaya2017
Ik vloog door het land naar Portland om de Adapt BB, Nike's nieuwe, zichzelf aanslopende, Bluetooth-compatibele Nike Air Max 90 Damen sneakers te ervaren, maar de gast die me rond de campus laat zien draagt ??een paar Zoom Flys die weigeren om vast te houden. Binnen tien minuten nadat ze zijn vastgebonden, zijn ze Nike Air Max TN Mujer weer losgemaakt en zwaaien ze overal rond. Ik haat het wanneer mensen op mijn ongebonden schoenen wijzen, maar zijn gevoel opzettelijk. Natuurlijk merk ik de veters op. Natuurlijk wijs ik ze erop. Hij lacht en zweert dat Nike Air Presto Mujer hij dit niet expres doet, dat Nike mijn bezoek niet opzettelijk heeft opgezet met een scène uit een infomerciaal falen.

De Adapt BB - de BB staat voor 'basketbal' - bouw voort op de decennia lange droom van Nike Air Max 90 Womens BlueNike om een ??automatisch klittende slimme schoen te cre?ren die zich aanpast aan de voeten van de Nike Air Vapormax Womens drager. Het bedrijf wil schoenen fundamenteel veranderen en, natuurlijk, meer schoenen verkopen.

Stel je voor: je voeten zwellen op Nike Air Max 2017 Womens tijdens een basketbalwedstrijd, omdat je op het veld heen en weer rent en je sportschoenen je bloeddruk detecteren. In plaats van naar beneden te strikken en je veters los te maken, worden Nike Air Vapormax Femme de schoenen automatisch losgemaakt. Nooit meer zult u zich met uw veters moeten bezighouden omdat, schat wat, uw schoenen al weten wat u wilt doen. "Dat is de bredere visie, of de grootste droom, dat het product zo Nike Air Max 95 Mujer synergistisch wordt voor uw lichaam. Het weet gewoon bijna wat je denkt, "zegt Eric Avar, VP & creative director bij Nike Innovation. "Het is een natuurlijk verlengstuk van je lichaam."

Deze denkbeeldige, alwetende schoen bestaat nog niet. In plaats daarvan vertegenwoordigen de Adapt BB de volgende stap in Nike Air Max 270 Donne die Nike Air Max 97 Femme droomproductreis. Dit is de schoen die self-vetersluitingtechnologie beschikbaar zal maken voor meer mensen en ze vertrouwd zal maken Nike Air Max 90 Femme met het idee van een app-bestuurde schoen. De schoenen zullen vandaag beschikbaar zijn voor preorder, en ze zullen officieel te koop zijn op 17 februari om Nike slaat online op en via  de SNKRS-app voor $ 350. Al de technologie die je op een smartphone aantreft, zit in deze schoen; Nike zou de app gemakkelijk kunnen updaten om te beginnen met het tellen van stappen of het volgen van fitness.

Nike Air Max 1 Femme De Adapt BB zijn zeker een paar sneakers, maar ze zijn ook verbonden technologie, wat betekent dat als Nike zijn doel van het maken van een populaire, slimme schoenenlijn aflost, we anders voor onze schoenen moeten zorgen dan ooit tevoren. We brengen ze draadloos in rekening, updaten hun bijbehorende telefoon-apps Nike Air Max 270 Femme en vervangen hun batterijen, zoals we beginnen te doen met onze iPhones. Dat is veel om van mensen te vragen, en dat is niet eens alles wat Nike moet bereiken. Naast het fundamenteel veranderen van onze manier van denken Nike Air Max 97 Femme Nike Air Max 97 Damen over schoenen, moet het bedrijf ook worden geconfronteerd met nieuwe verantwoordelijkheden en uitdagingen, zoals e-waste en tech-degradatie. De Adapt www.ranchmistral.fr BB is een grote gok voor Nike, maar het bedrijf lijkt ervan overtuigd dat klanten aan boord zullen komen met alles wat ze verkopen. (Nou ja, tenzij ze Adidas Nike Dunk Sky High Womens de voorkeur geven.)