enny I, die in januari uitverkocht w

caicai2017
Huston zal niet praten over zijn krassen met de wet, maar hij zal zijn feesten dagen. 'Er was een moment dat ik net in mijn huis was gaan wonen en ik was het typische jochie dat je buurman Nike Air Huarache Damen haat en de hele tijd feestjes geeft. Ik was 19, mocht niet naar clubs en zo, dus mijn vrienden probeerden een goede tijd te hebben.
"Het gebeurde allemaal heel vroeg voor me", klinkt het een beetje als een aankondiging van een openbare dienst. "Ik ging zelfstandig wonen toen ik 17 was. Sindsdien ben ik veel opgegroeid. Je kunt niet uitgeven om geld uit te geven aan onnodige dingen zoals tonnen auto's de hele tijd. Ik heb een Lamborghini gekocht - ik heb hem eigenlijk gewoon verkocht - omdat ik er altijd van heb gedroomd. Als het goed gaat, kun je jezelf soms wat dingen veroorloven, maar je Nike Air Force 1 Womens kunt er niet altijd heen, als een wild kind en niet je geld sparen en niet aan je toekomst denken. "
Tegenwoordig woont Huston in een appartement in Hollywood, met één kamergenoot. Dat is een grote verandering ten opzichte van de vriendenstam die Nike Roshe Run Donne hij bij hem in het San Juan Capistrano-huis had gewoond (de lijst is opgenomen in het coververhaal van Thrasher). Onlangs verkocht hij het particuliere, omheinde landgoed voor $ 3,2 miljoen, volgens het Orange County Register. Als hij wil feesten, zegt Huston, belt hij een van zijn vrienden uit de clubpromotor en neemt hij zijn posse daar. Maar hij houdt nu een evenwicht, benadrukt hij.
"Het is iets waar ik altijd goed in ben geweest sinds ik een klein kind was," zegt Huston. "Ik zou altijd mijn huiswerk afhandelen, zodat ik kon gaan schaatsen. Ik voel me alsof het niet uitmaakt hoeveel Nike Air Max 720 Femme plezier ik heb of wat ik met mijn vrienden doe, ik kom altijd terug naar dat punt waar ik me realiseer wat me heeft bereikt waar ik ben en wat belangrijk is. "
Soms kan Huston's ingestudeerde praatje onaangenaam zijn - je krijgt nooit een idee van Nike Air Max 2017 Womens de persoon zelf. Hetzelfde kan gezegd worden van zijn schaatsen, die zo naadloos is, met een veeleisende perfectie, dat het zijn trucjes gemakkelijk maakt. Huston geeft de lucht van uber-professionalisme, schaatsen om te winnen, niet voor de liefde van het - iets dat heel wat skaters op de verkeerde manier wrijft.
"Ik ben altijd supergeconcentreerd en superconcurrerend geweest," zegt Huston. "Al sinds ik een klein kind was en ik zou gaan oefenen in mijn kleine skatepark, elke dag dezelfde tricks, zo werd ik goed. Daarna zou ik mezelf toestaan ??om nieuwe trucjes uit te proberen. Ik was Nike Roshe Run Dames gewoon constant gefocust op vooruitgang en beter worden in skateboarden, omdat ik professioneel wilde worden, maar ook omdat ik het geweldig vond. "Op een recente vrijdagochtend kreeg een selecte groep van Nike's grootste fans een waarschuwing. Een Nike Air Huarache Dames nieuwe versie met beperkte oplage van de Cortez-hardloopschoen van het merk, een old-school nylon sneaker die oorspronkelijk in 1972 werd uitgebracht, stond op het punt te laten vallen. De release gebeurde tijdens het NBA All-Star Weekend in Los Angeles, en de schoenen - rood, wit en zwart, met de woorden 'do not trip', versierd met veters - zijn gemaakt in samenwerking met rapper Kendrick Lamar, een lokale legende.
Klanten ontvingen de melding via een app genaamd Snkrs, die Nike het afgelopen jaar heeft verfijnd als een manier om superfans met wenselijke paren van sneakers te verbinden. Nike Air Max 90 Mujer Het is anders dan de normale Nike-app, waar je een paar performance-schoenen kunt kopen. Snkrs houdt vast aan de soorten series met beperkte oplage - interessante kleurstellingen, ongewone stijlen, partnerschappen met uitvoerende artiesten of Nike Air Max 90 Dames modeontwerpers zoals Riccardo Tisci - die zo populair zijn dat ze vaak worden doorverkocht, in een concertkaartstijl, op de secundaire markt .
Fans die zeldzame sneakers verzamelen (en streetwear van culty-merken als Supreme) staan ??bekend als hypebeasts en zijn gewend te wachten in eindeloze, scrumachtige lijnen bij high-end boetieks zonder garantie om zelfs maar een paar te krijgen tegen de tijd dat ze de voorkant bereiken . Nike probeerde iets anders voor zijn $ 100 Cortez Kenny II, bijgenaamd "Kung Fu Kennys" naar Lamar's alter ego. (Een eerdere versie, de Cortez Kenny I, die in januari  uitverkocht was en al meer dan $ 400 per paar op de open markt kost.) Nike gebruikte geofencing om alleen op L.A. gebaseerde Snkrs-gebruikers te pingen over de release. Fans die een paar wilden, reserveerden ze op de app en werden de volgende dag naar een adres in het centrum van L.A. gestuurd. Toen ze aankwamen, bevonden ze zich in het uiterst Instagrambare All Star-hoofdkwartier van het bedrijf, dat het hele weekend door zwermden met sterren als Kobe Bryant, Bella Hadid en Spike Lee. Lamar was bij de hand voor een live vraag en antwoord. Enkele van de meest betrokken Snkrs-gebruikers ontvingen die avond polsbandjes voor zijn VIP-optreden.