e mediahype rond de schoen, b

caicai2017
k haat Twitter net zo veel als de Nike Air Vapormax Womensvolgende persoon, maar ik heb altijd gedacht dat ik ongevoelig ben voor de corruptieve invloed ervan. Ik vind het jammer om te melden dat ik ongelijk had. Vorige week zag ik tijdens het scrollen door mijn feed dat een prominente stem in hardloopmedia beweert dat Nike zojuist de nieuwste versie van de felbegeerde 4% raceschoen had uitgebracht. Er was een gevoel van urgentNike Air Max Axis Womensie in de aankondiging; blijkbaar ging de Nike Zoom Vaporfly 4% Flyknit snel. Het was alles wat ik nodig had om te horen. Binnen enkele minuten gaf ik mijn creditcardgegevens over aan Nike.com en stelde ik een nieuwe, dubieuze PR in door $ 250 uit te geven aan een paar loopschoenen. Ten minste was ik niet de enige lemming die zichzelf afvuurde van de e-commerce klif, omdat de sAdidas Arkyn Womenschoenen dezelfde dag uitverkocht waren. (Ik controleerde.) Onnodig te zeggen dat de timing vAdidas NMD Womensan de nieuwste productlancering van Nike niet toevallig was. Op zondag zag ik de Chicago Marathon, waar het bedrijf een belangrijke sponsor is. Kijk, de overgrote meerderheid van professionele hardlopers had dezelfde racer waarop ik mijn huis had verpacht. "Het is interessant om te zien dat de meeste van de koplopers hetzelfde schoeisel dragen," zei een commentator vanAdidas Falcon Womens NBC. Misschien was er bang dat het netwerk een of andere wet van onpartijdigheid dreigde te schenden, maar de andere omroeper vroeg snel dat ze de identiteit van het 'schoenenbedrijf' niet zouden onthullen. Het was een indrukwekkende en volkomen overbodige daad van discretie. De 4% Flyknits zijn niet discreet. Hun fluorescente vermillion colorway, gecombineerd met de algemeNike Air Max 95 Mujerne mediahype rond de schoen, betekent dat hardlopers ze niet kunnen dragen en incognito zijn, waNike Air Max 270 Womenst natuurlijk het punt zou kunnen zijn. Het is vrijwel onmogelijk om een ??paar 4% s te rocken, zonder jezelf uit te dagen als het type persoon dat $ 250 uitgeeft aan hardloopschoenen. Het zou een ding zijn als de Vaporfly 4% gewoon een nieuw high-end item was in een retailcategorie die steeds meer mengt met de luxe markt. Maar sinds de onthulling vorig jaar, werd hetNike Air Max 90 Womens verhaal rond de schoen gedomineerd door hoe het onderscheidende ontwerp kan bijdragen aan het verbeteren van de bedrijfseconomie met vier procent (vandaar de naam) en dragers naar snellere tijden drijft. Nike heeft zelfs een studie laten uitvoeren om te bewijzen dat dit het geval was. Vorige maand ontving de 4% PR van onschatbare waarde toen Eliud Kipchoge het wereldrecorNike Air Max 270 Mujerd van de marathon met 78 seconden weghaalde tijdens het dragen van de schoen. Het was slimme marketing van Nike om "4%" in de productnaam op te nemen, opdat niemand zou vergeten dat deze schoen belooft je prestaties te verbeteren. En dat is het ding: een paar Vaporfly 4% dragen is om stilzwijgend te erkennen dat u in die belofte gelooft. Het is om aan je mede lopers aan te kondiNike Air Max 90 Womensgen dat je niet alleen het type persoon bent dat $ 25