anderen buiten de acad

caicai2017
Anderen zeggen dat deze verhalen misschien aan hen zijn doorgegeven en dat alle verhalen die ze hebben gehoord, vormen van dit Nike M2k Tekno Hombre soort conglomeraat, dit soort mosh van andermans accounts, dat ze hen niet echt geloofwaardig kunnen achten omdat ze niet weten dat deze verhalen niet van hen zijn. Het andere ding dat zij zeggen is dat veel van de interviewers die de interviews uitvoerden, de Federal Writers zelf, witte zuiderlingen waren, ook afstammelingen waren van slaveneigenaars, dus deze voorheen tot slaaf gemaakte mensen waren zeer ge?ntimideerd. Ze zouden de waarheid van de slavernij aan deze mensen niet onthullen uit angst om hen te beledigen of uit angst voor gewelddadige vergelding.
Uit mijn eigen onderzoek, vind ik dat we al te voorzichtig www.garanterra.de zijn Nike Air Max 90 Mujer geweest met betrekking tot deze accounts. We hebben infantiliseerden tot slaaf gemaakte mensen door te zeggen dat we niet kunnen vertrouwen op wat ze zeggen. Dit zijn de dingen die we over kinderen zeggen. Dit Adidas Superstar Mujer zijn niet de dingen die we zeggen over een persoon die in de menigte op een openbare slavenveiling stond en zag hoe hun moeders werden verkocht aan Tennessee. Wij infantiliseren voorheen tot slaaf gemaakte mensen die zoiets nooit zouden kunnen vergeten. Ze kunnen nooit vergeten dat ze zichzelf op veilingblokken bevinden en worden verkocht voor hun moeders en hun families en ze nooit meer te zien. Er zijn bewijzen, er zijn documenten die suggereren dat we overdreven voorzichtig zijn. Rekeningen die onmiddellijk na de slavernij werden afgenomen, waren voorbij, niet 30, 40, 50 jaar later, maar onmiddellijk nadat de slavernij Nike Air Max 270 Femme voorbij was, onderbouwen veel van wat voorheen tot slaven gemaakte mensen veel later tegen WPA Federal Writers zeiden. Ik denk dat het tijd is dat we er gewoon overheen gaan en erop vertrouwen dat www.heryarts.fr de mensen die Nike Air Max 95 Femme dagelijks slavernij en onderdrukking ervaren, de experts zijn om ons over die ervaringen te vertellen. Dat was in veel gevallen eenvoudig te doen. Er zijn gevallen in sommige van de documenten, sommige getuigenissen van vroeger tot slaaf gemaakte mensen, waar ze voornamen, middelste namen en achternaam geven. En ze zeggen wat haar meisjesnaam was. Als je die details hebt, is het niet moeilijk.
Ze konden me vertellen met wie ze was getrouwd, met wie ze was getrouwd voordat ze trouwde met de persoon die ze later hun baas noemden. Ze gaven genealogie?n die verbonden waren met hun voortdurende en eeuwige slavernij. Ze vertelden deze levensverhalen in feite door wie hen in eigendom Nike Air Force 1 Mujer had en vervolgens ook bomen voor hun eigenaars te maken die mij in staat stelden om naar andere bronnen te gaan - de volkstelling bijvoorbeeld - en deze Nike Air Vapormax Damen vrouwen tientallen jaren te traceren door middel van de censusgegevens om te kunnen om te identificeren en te bevestigen wat ze zeiden over met wie deze vrouwen getrouwd waren, toen ze weduwen werden, als ze hertrouwden, met wie ze hertrouwd waren.
Ik kon de documenten doornemen die historici en anderen buiten de academie als 'legitiem' beschouwen en vinden dat de details door die gelegitimeerde bronnen kunnen worden bevestigd.
Dus voor mij was het heel belangrijk om dat te doen omdat, nogmaals, ik denk dat we infantilize deze voorheen tot slaaf gemaakte mensen wanneer ze ons deze verhalen vertellen en we zeggen: 'Nou, we weten niet hoe we kunnen vertellen ...' Er zijn gevallen in wat we nu zeker, zonder enige twijfel, zonder een Nike Air Huarache Womens vraag kunnen doen.
Ik moest gewoon zeggen: 'Ik moet dit doen omdat ik weet dat mensen zich afvragen wat Nike Air Huarache Femme deze mensen te vertellen hebben. En hier zijn de documenten. Dit zijn hun inkomsten. '